زیبایی شناسی طبیعی و ویژگی های صورت!

۶۵ بازديد

چرا زنان ایرانی اینقدر زیبا هستند؟ و دلیل این جذابیت چه میتواند باشد؟چرا زنان ایرانی اینقدر زیبا هستند؟

همه شما می دانید که زنان ایرانی چقدر زیبا هستند و جذابیت خاصی در چهره آنها وجود دارد، ولی آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که دلیل این زیبایی چه چیز هایی میتواند باشد؟

زیبایی شناسی طبیعی و ویژگی های صورت!

زنان ایرانی به طور طبیعی از زیبایی های خوبی برخوردارد هستند و این مهمترین دلیل جذابیت افراد متعلق به فرهنگ ها و کشورهای مختلف است. با این حال زنان ایرانی از ویژگی های خوبی در چهره خودشان برخوردار هستند.

همچنین شخصیت وجودی زنان ایرانی طوری است که خیلی دوست دارند به زیبایی چهره خود بی افزایند و از آن به خوبی مراقبت کنند تا از جذابیت بیشتر برخوردار شوند.

زن خوب ایرانی

عادت به زندگی لوکس

بسیاری از زنان ایرانی زندگی پر از تجمل را دوست دارند و تمام تلاش خود را میکنند تا سبک زندگی خود را لاکچری کنند. همه شما میدانید که فقر دلیل اصلی تاثیر گذاری در نوع نگاه مردم است. اکثر زنان ایرانی فاز ضعیفی از زندگی را تجربه کرده اند ولی با این حال مخارج خود را به گونه ایی رعایت میکنند که قسمت زیادی از آن را برای زیبایی خود خرج کنند.

تغییر در استانداردهای زیبایی!

در حال حاظر در استانداردهای زیبایی زنان در ایران تغییراتی ایجاد شده است، بعضی از خانوم ها این استانداردها رو رعایت نمیکنند و بیشتر باعث میشوند چهره آنها زیبایی خودش را از دست بدهد.

چند سال پیش زنان مجبور بودند به طور اجباری از موهای بزرگ استفاده کنند و همچنین نوع خاصی از ابرو را بکارند. علاوه بر این آنها بیش از حد اضافه وزن داشتند. با این حال تمام تلاش خودشان را میکنند تا چهره خوبی از خودشان را به نمایش بگذارند.

چرا زنان ایرانی اینقدر زیبا هستند؟ و دلیل این جذابیت چه میتواند باشد؟چرا زنان ایرانی اینقدر زیبا هستند؟

آنها همچنین از چندین روش برای داشتن پوستی روشن تر از قبل استفاده میکنند. برخی از خانوم ها مدام رنگ موهایشان را روشن تر میکنند. و همچنین برای از بین بردن تیرگی چشم ها شروع به استفاده از لنز های یک بار مصرف میکنند.

جراحی پلاستیک! روند جدید!

در حال حاضر ، بسیاری از زنان ایرانی تحت عمل جراحی پلاستیک قرار دارند. آنها تمام روشهای ممکن را برای تغییر ظاهر خود امتحان می کنند ، به طوری که به نظر مدرن می آیند.

چرا زنان ایرانی اینقدر زیبا هستند؟ و دلیل این جذابیت چه میتواند باشد؟

بنابراین ، اینها رازهای اصلی زیبایی زنان ایرانی است! خب، چه احساسی دارید؟ فکر نمی کنید خیلی زیبا هستند؟ اگر شما یک زن ایرانی دارید پس خوش شانس ترین فرد روی این زمین هستید!

دستور العمل تهیه ژل مو طبیعی به همراه ژلاتین

ژلاتین حاوی پروتئین ‌های کراتین است که به مو می ‌چسبند تا آن را تقویت کنند. آلوئه ورا به ویژه به مناطق آسیب ‌دیده می ‌چسبد و به نرم کردن کوتیکول مو، افزایش درخشش و کاهش شکستگی آن کمک می‌ کند.

همان طور که در جاهای دیگر مطالعه کرده اید، موهای سالم هم قوی و هم انعطاف پذیر هستند منتها موهایی که پروتئین زیادی دارند می توانند سخت شوند، انعطاف پذیری خود را از دست دهند و در برابر شکستگی آسیب پذیر شوند. مقدار ژلاتین موجود در این دستور العمل به قدری اندک است که اگر به صورت مداوم استفاده شود، مسئله ای نخواهد داشت، اما اگر متوجه شدید که موهای شما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند، به صورت کاملا ایده آل می توانید این دستورالعمل را با گزینه های دانه کتان یا آلوئه ورا جایگزین کنید.

مواد سازنده

  • یک چهارم تا نصف قاشق چای خوری ژلاتین
  • نصف پیمانه آب مقطر بسیار گرم
  • حداکثر 24 قطره روغن ضروری (اختیاری)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.