شروع بازیگر هانده ارچل

۶۴ بازديد

تولد هانده ارچل

هانده ارچل زن زیبای ترکی در 24 نوامبر سال 1993 به دنیا آمده است. شهر تولد این بازیگر ترک باندیرما  میباشد و معروفیت این بازیگر از سریال عشق حرف حالیش نمیشه شروع شده است. هانده ارچل دو رگه است و پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی میباشد.

معروفیت هانده ارچل

سریال عشق حرف حالیش نمیشه با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز خیلی سریع سر زبون ها افتاد و هانده ارچل در نقش حیات بازی چشم نوازی را از خود به جا گذاشت.

این سریال علاوه بر موفقیت در ترکیه در کشورهای خارجی نیز موفق بود و این گونه هانده ارچل در کشورهای غیر ترکی نیز شناخته شد.

در حال حاظر هانده ارچل در کشور های آمریکای لاتین، آسیای جنوبی و خاورمیانه و حتی اروپا شناخته شده است.

بعد از سریال عشق حرف حالیش نمیشه که سرو صدای زیادی به پا کرد بهترین سریال هانده تو درم را بزن نام دارد که به شدت ترکوند و طرفداران خیلی زیادی دارد.

ارچل با این سریال توانست اینستاگرام خود را به 20 میلیون دنبال کننده برساند که این خودش نوعی رکورد است و در بین بازیگران ترکی بیشترین تعداد فالور را دارد.

هانده در سال 2012 دختر شایسته ترکیه شد و پا به عرصه مدلینگ در کشور ترکیه نیز گذاشت.

شروع بازیگر هانده ارچل

یکی از سریال هایی که توی اون توانست خودی نشون بده سریال دختران آفتاب بود، او در این سریال نقش سلین را ایفا کرد و مقابل تولگا ساریتاش بود. تولگا ساریتاش نیز از بازیگران مطرح ترکیه میباشد.

اگر بخواهیم نقش های هانده را در چند جمله بیان کنیم این گونه است:

نقش سلین در سریال دختران آفتاب

نقش حیات در عشق حرف حالیش نمیشه

نقش هازال در مروارید سیاه

نقش مژده در حلقه

نقش عزیزه در عزیزه

نقش ادا در تو درم را بزن مقابل کرم بورسین

اما هانده ارچل سریال های ناموفق هم دارد، مثلا سریال عزیزه به دلیل ریتینگ پایین در چند قسمت به کار خود پایان داد و خیلی زود تموم شد. در حال حاظر بهترین سریال هانده ارچل تو درم را بزن است که به بیش از 45 کشور فروخته شده است.

هانده ارچل از محبوبیت و معروفیت خودش استفاده های تجاری زیادی میبرد و تبلیغ مارک های خوب ترکیه نیز بر عهده این فرد میباشد. برای مثال مارک لورئال پاریس در ترکیه سفیر تجاری آن هانده ارچل است.

همچنین هانده ارچل زیبایی منحصر به فردی دارد، حتی نشریه fillgap او و هم‌وطنش فحریه اوجن را به ترتیب به عنوان اولین و سومین زن زیبای مسلمان انتخاب کرده‌است.

 

جزئیات زندگی هانده ارچل

هانده یک دختر چپ دست است و علاقه ی بسیار زیادی به نقاشی از طبیعت دارد.

سریال ها

هانده ارچل تا کنون نزدیک به  11 سریال بازی کرده است که تک تک آنها را نام میبریم.

1.سریال En Iyi Arkadaşım، در این سریال هانده نقش خیلی ساده ای داشته که در سال 2012 تولید و پخش شده است.

2. سریال Tatar Ramazan، ارچل در این سریال نیز نقش معمولی داشته که در سال  2013 تولید و پخش شده است.

تخته نرد

تکنیک ها و استراتژی های بردن بازی تخته نرد

نکته مهم در بردن بازی تخته نرد این است که پی ببرید تکنیک ها و استراتژی ها چگونه به بهترین نحو در مقابل حریف شما کارساز است. هرچه به عنوان بازیکن تخته نرد تجربه و دانش بیشتری داشته باشید به آسانی متوجه می‌شوید چه راهکاری مفید و ثمربخش است. جهت بهبود بازی تخته نرد خود باید از شناخت قوانین و استراتژی هایی مثل دوبل کردن! نگه داشتن و ضربه زدن به نفع بازی خود استفاده کنید و دانش خود را در جهت بهبود بازی تخته نرد با خواندن مطالب سایت ما و بازی کردن زیاد افزایش دهید.

اولین روش از سه روش حرفه ای برای برنده شدن بازی تخته نرد: بردن!

  • شناخت قوانین بازی تخته نرد

درک قوانین بازی تخته نرد احتمال برد را برای شما افزایش می‌دهد. اگر در بازی تخته نرد مبتدی هستید اطمینان یابید که قوانین را به خوبی میشناسید. (لینک آموزش گام به گام) این میتواند برای شما سودمند باشد و یا اگر قوانین کمی گیج کننده بنظر می رسد سعی کن از مربیان و افراد با تجربه بپرسید و یا با ما در میان بگذارید تا کارشناس های ما شما را راهنمایی نمایند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.